21 Nisan 2010 Çarşamba

Borular

Ne zamandır Project: Gondvana ile ilgili "görünürde" birşey yapmıyorum. Ama aslında yapıyorum. Kameralar lensler, Canon'lar HD'ler vs derken takip ettiğim bir çok şeyi bloglara aktaramadım. E bi de başka projeler var, iş var, sosyal hayat var. Zor azizim zor, bir boru yapmak bile zor.


Digital-Tutors'un tutorial'ına devam ediyorum; kendi çapımda background + projeksiyon kasıp birkaç render denemesi yaptım ama sonuçlar çamur gibi oldu; hoşlanmadım. Bari dedim, tekrar mentor'ın yolundan gideyim de nerede patladım onu anlayayım. Taa işin en başına döndüm. Sonra baktım model de öyle sallama olmuş; sıkılıyorum çünkü. Racing Pod'tan banane? Ama olmaz, bir Tutorial'a başladık madem; namuslu namuslu sonunu getireceğiz.

DVD2'nin başına döndüm böylece... Borular. Boru ekledim poduma. Ama modelim ve curvle'lerim orijin noktasında olmasına rağmen; 360 derecelik kopyalama komutunu uyguladığımda, pis borular pod'umun kıçına kaçıyor. Ne yaptım, ne ettim Duplicate Special'dan ahlaklı bir sonuç alamadım. Ben de pod'un kıçını küçülttüm, vent girişleriyle oynadım vs vs. Yine mentor'ınkinden farklı birşey oldu yani... Off.

Ama zaten bugün enerjim de bitti, böyle bir yorgunum. Moralim de hafiften bozuk. Spartacus Blood & Sand izleyeceğim ona bile enerjim yok.

Vimeo'ya eski renderımı da ekleyeyim, öyle bi kenarda dursun. Bunu adam gibi baştan yapınca, ikisini karşılaştıracağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder