1 Şubat 2010 Pazartesi

Render Fail





Maya sahneyi render etmemekte direniyor. 1 günde 15sn'lik götü boklu animasyonu - ki bir de 800x600 çözünürlükte- Production - Motion Blur ayarı ile adam gibi render edemedi. 360 Frame'lik bir şar döngüsü, 181.ci seviyede kırıldı sayın seyirciler.

Bir de botumuzun üzerine üşenip de adam gibi texture koymadığımız için, hazır shader'ımız kımıl kımıl olup patlamış. Olsun, sağlık olsun. Önemli olan bot değildi zaten.

Fakat ne öğrendik? El emeği-göz nuru ile bit bit işlediğimiz Ocean Shader'ımız güzel bir GI ile birlikte şahane sonuçlar verebilir. Biraz daha saydamlık verip, hafif dalgalar eklemek gerekiyor.

Ayrıca Graph Editor ve Dope Sheet açmadan, Motion Path animasyonu yapmak harammış :)

İyi ki ortamı şenlendirmek için çalı çırpı koymamışım; herhalde 50 frame anca giderdi.

Önümüzdeki konu yıllarca itinayla kaçındığımız NURBS olacak... Bakalım.

Not: Bugün rahmetli Barış Manço'nun ölümyıldönümü... The Sci-fi Chronicles'taki gelecek yazıyı O'na ve müziğine ayırdım. Daha sonra söz verdiğim üzere -NİHAYET- Battlestar Galactica yazısı gelecek. (Haftasonunu bulur...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder